zondag 27 oktober 2013

Binnenkijker slaapkamer

Zoals beloofd hierbij een binnenkijker in onze nieuwe slaapkamer. Hij is nog niet helemaal af, maar ik kan jullie toch al wel het een en ander laten zien. 


Ik hou van vlinders en letters en dus heb ik ze een mooi plekje gegeven boven ons bed. 


Onderstaand rekje heeft wat weg van het Tomadorekje van vroeger. Deze is van de Zweedse architect Nils Strinning. Ik kan er mooi mijn kringloopvondsten op kwijt. 


De spiegel vond ik bij de kringloop en heb ik zwart gemaakt.  


We hebben onszelf getrakteerd op een koffieapparaat op onze zolderslaapkamer. Vanaf nu kunnen we de dag dus meteen beginnen met een lekker kop koffie. De bruine en witte pot en de mokjes komen ook weer van de rommelmarkt en kringloop. 


Toen we dit huis kochten lag er op alle etages parket uit een oud schoolgebouw. We hebben toen alleen het parket beneden en op de eerste etage laten schuren en lakken en hebben de zolderetage destijds zo gelaten. Nu die etage door ons in gebruik is genomen als slaapkamer hebben we het parket laten repareren, schuren en opnieuw laten lakken. We zijn erg blij met het resultaat; een mooie lichte vloer!


Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Fijne zondag, 
Pascale 





54 opmerkingen:

  1. Wouw, schitterend! Zo leuk om te zien dat zooooveel bij jou kringloopschatten zijn, love it! En koffie op de kamer... goed idee! :-)

    Liefs, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geworden zeg...het lijkt mij heerlijk om gelijk uit je bed te starten met een lekker bakkie koffie :)
    Geniet van jullie nieuwe slaapkamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er prachtig uit, wat een leuk kleed met die plusjes! Het lijkt me heerlijk om zo'n mooie slaapkamer te hebben! X Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een droom van een slaapkamer hoor, gewoon je bed uit, kopje koffie...
    Je hebt een hoge zolder zodat je mooie letters en vlinders heel goed uitkomen.
    Sfeervol en met je mooie vloer een plaatje.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha,..... koffieapp. op je kamer,
    komt er ook een koelkast?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind de planken met letters en vlinders echt een plaatje! Je brengt me op een idee (voor de toekomst dan... onze slaapkamer staat nog niet bovenaan de kluslijst...)

    Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het er fantastisch uitzien! De schilderijtjes met de vlinders vind ik erg leuk, mag ik vragen hoe je eraan komt? Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige vloer, jaloers!
    En dat Tomadorekje, mmmmmm...
    Geniet van jullie mooie ruimte!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi hoor..... Dat is lekker slapen en met de koffie wakker worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi Pascale. Het straalt heel veel rust en balans uit. En ja, ik ben ook blij dat de dagmissaal niet op een andere dag is opengeslagen door mijn ouders, dan had het met mijn naam heel anders kunnen aflopen... ;)

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi..En dan ook nog eens waker worden met een heerlijk bakkie leut.

    Fijne week!
    Liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat luxe dat jullie op de slaapkamer al een bakje koffie kunnen maken. En dan snel weer het bed in, ideaal met de koude maanden die gaan komen. Een mooie slaapkamer, Pascale!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een sfeer!! Erg mooi de mix tussen oud en design, het grafische in het beddengoed maakt het gedrurfder en spannender.

    Geniet van je kopje koffie!

    Liefs,
    Yet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is het ontzettend mooi geworden... en wat een mooie mix... Wat zullen jullie genieten van deze mooie slaapkamer! Fijne week ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw Pascale: wat ziet het er geweldig uit! En wat heb je het mooi gestyled met vintage en nieuw! Beetje jaloers ben ik op je prachtige plaid :) en wat heerlijk zo'n koffiezetapparaat op je kamer! Echt genieten! X Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi hoor. Ingetogen en sfeervol. Ik vind je zwartwitte mokjes helemaal te gek. Lekker om direct een kopje koffie te drinken 's ochtends. De vloer is ook erg mooi geworden.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig Pascal! Ik sta er elke keer weer van te kijken, dat er zo'n mooie sfeer is te creëren met relatief weinig kleur! Compliment!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oeps, sorry, typefoutje: het is natuurlijk Pascale... gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat zul je lekker genieten in je mooie slaapkamer, mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig je slaapkamer ook al is die nog niet af....enne niet verkeerd wakker worden met een bak koffie binnen handbereik ;-)

    Lieve groet, Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi, en wat een heerlijk begin van de dag met zo'n bakje koffie. Ik ben helemaal weg van je spiegel. Hij hangt ook bij mijn oma in de gang en ik ben er helemaal weg van.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Erg sfeervol!! Hele mooie plaatjes, lijkt wel uit een magazine!
    Vind je bed ook heel mooi met de Pia sprei!
    Welterusten alvast!! :)
    X Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een heerlijke sfeervolle slaapkamer heb je. Je hebt er ook prachtige foto's van gemaakt, kan zo in een woonblad!
    En wat lijkt het me heerlijk om zo vanuit je bed met een kopje koffie langzaam aan de dag te wennen.
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuk hey, Laura Roosen zegt wat ik ook altijd zeg... het lijkt wel uit een magazine, werkelijk waar jij moet aan de slag voor een magazine !! Denk dat je dat werk ook heel leuk zal vinden !!! Ook nu weer zoveel stijl ! Prachtig
    De vloer is super natuurlijk tegen echt parket kan niets op. Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat straalt je slaapkamer een fijne sfeer uit! En mooi in beeld gebracht hoor!

    Liefs Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heerlijk om deze stormachtige maandagochtend met jouw geweldige binnenkijker te beginnen!
    Wat een geweldige slaapkamer hebben jullie ervan gemaakt...ik vind de rekjes boven je bed, het grote rek en de sprei ontzettend mooi! Ook heel mooi gestyled!!
    Geniet ervan!

    Fijne week
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een heerlijke slaapkamer zeg! Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Erg mooi! Lijkt mij een heerlijke plek om wakker te worden. Fijne week!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  29. in 1 woord.... PRACHTIG!!!!!

    Groetjes Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. stijlvol, hip en mooi!!!
    fijne dag!
    lieve groet, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Het ziet er echt prachtig uit!
    Hele mooi dingen heb je weer bij de kringloop vandaan.
    Lieve groet, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een gezellige en sfeervolle slaapkamer! Leuk dat ik even bij je mocht komen kijken.

    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Heel mooi! De grafisch printjes op het dekbed - fantastisch. En de vloer! Je hebt een fijne ruimte gecreerd:-)
    De letters boven je bed? Ook van de kringloop?

    BeantwoordenVerwijderen
  34. wat is het mooi geworden en wat is je vloer gaaf!!
    Heel goed dat je hem destijds hebt laten liggen!!

    Lieve groet,

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wauw wat mooi Pascale!! Zo leuk om je 'hier' dan weer tegen te komen na jaaaren! (Via je reactie op het blog van Ensuus.) Wat heb je een mooi blog, die ga ik eens lekker doorspitten!
    Liefs Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wauw, wat is het mooi geworden Pascalle! Het zou zo mijn bed kunnen zijn:). Prachtig met die kussens en het plaid en het rekje erboven met de vlinders en de letters....erg mooi allemaal!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Super mooi hier zal t zandmannetje graag willen komen. Ben benieuwd naar het complete resultaat.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Mooi zeg, lijkt me heerlijk wakker worden elke ochtend (mét koffie :))!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. moooooooi zeg!!!!!
    Heerlijke rustige tonen.....
    Ik was nieuwsgierig na je reactie net op mijn blogje.......maar inderdaad, wat je zegt is waar...ik vind je huis prachtig terwijl ik een heel bont gekleurd huis heb (maar toch ook rustig.....snapje nog:)
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  40. ziet er prachtig uit allemaal ...en die vloer superrrr ...geniet er lekker van want dat is de bedoeling ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Toevallig kwam ik op je blog! Wat een mooie vloer!

    En ik ga je blog volgen!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een fijne plek, geniet er lekker van! x

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Da's idd heerlijk wakker worden zo! Mooie vloer !!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Zwart-wit!!! met een super mooie vloer!
    Leuk, leuk,leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Mooi allemaal! Is dat een ´String´ kastje, I LOVE IT!!!

    BeantwoordenVerwijderen