zondag 22 december 2013

Laatste indruk van dit jaar

Een tijdje geleden liet ik jullie hier onze slaapkamer zien. Er zijn nog een aantal kleine dingen die we moeten doen maar langzamerhand is onze kamer bijna af. Op marktplaats kocht ik voor een leuk prijsje twee vergeelde nachtkastjes die een lik witte verf kregen en een zwart randje. Bij Ikea vond ik deze stoere bureaulamp die ik er perfect bij vond passen. 


Via het oh zo mooie blog van &Suus won ik een shop tegoed van 25 euro bij By Zenz. Wat een bofkont ben ik toch! Op Flavourites Live had ik bij deze leuke webshop een houten huisje gekocht en was mijn oog al gevallen op het mooie kleine stolpje met houten onderbord. De keus was dan ook snel gemaakt en ik vind hem prachtig staan op onze salontafel. Nogmaals heel erg bedankt Suzanne en Linda voor deze mooie prijs! 


Alle volgers en stille lezers van mijn blog, heel erg bedankt dat jullie zo regelmatig mijn blog bezoeken en enthousiaste reacties achterlaten.  Ik wens iedereen hele gezellige feestdagen en een goed en gezond 2014 en een nieuw mooi blogjaar!

En.....volgend jaar kom ik met iets leuks op mijn blog. Wordt vervolgd dus....

Liefs, 
Pascale 

40 opmerkingen:

  1. Lieve Pascale,

    De feestdagen beginnen dus met een slaapkamer die nu helemaal naar je zin is. De nachtkastjes lijken nu als nieuw, het vergeelde is (gelukkig) helemaal verdwenen. De lamp staat er mooi. De stolp in de woonkamer is ook een mooie aanwinst!

    Ik wens jou en je gezin en familie ook hele fijne feestdagen en een gezond en gelukkig 2014 toe, het liefst zonder zorgen. Dat laatste zal vast niet lukken, maar uiteindelijk willen we het liefst wel dat iedereen goed in zijn vel zit en gelukkig is.

    Bedankt voor je blogvriendschap in het afgelopen jaar, het bloggen brengt niet alleen inspiratie maar ook waardevolle contacten met zich mee en dat is heel bijzonder.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto's!
    En dat gebreide kussen met die flap en knoop is geweldig, net zo leuk als jouw blog!
    Ik wens jou en je gezin/familie ook hele fijne feestdagen en als het geluk van de wereld voor 2014!
    X Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He Pascale! Leuke foto's en wat zie ik op je bed! Prachtig die deken van Pia Wallen! Ik ben er zelf ook nog steeds helemaal blij mee! Je foto's zien er prachtig uit!
    Hele fijne dagen!

    xx Aggy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is je slaapkamer mooi geworden Pascale.....je kastjes kijken wel nieuw.....
    Je stolp staat leuk zo op tafel......
    Ik wil jou ook fijne dagen toewensen en alle goeds voor 2014!
    Liefs,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie binnenkijkers! Dat lampje hebben wij ook. En nu ik hem zo weer bij jou zie staan, vind ik m nog steeds leuk :-) Het kastje vind ik erg gaaf! Dat zwarte randje maakt hem anders dan normaal, leuk! Hele fijne feestdagen. Liefs Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat past alles mooi bij elkaar!!
    Dat wordt iig lekker uitrusten komende tijd!!
    Fijne dagen hoor, we komen elkaar in 2014 zeker weer tegen!
    Liefs, Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi weer zeg! Je nachtkastjes zijn super geworden! Jij ook hele fijne dagen en een geweldig (blog)jaar toegewenst!

    Liefs, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het ziet er super uit!! Lang leve marktplaats :-)
    Wat een geweldige giveaway heb je gewonnen, hele mooie keuze!!
    Hj staat superstoer op je tafel!

    Fijne kerstdagen gewenst en een heel mooi 2014 voor jou en je gezin!
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er weer heel leuk uit allemaal! Wat een mooie spulletjes heb je uitgezocht van je gewonnen give away:). Staat leuk!

    Ik wens jou en je gezin ook hele fijne kerstdagen, geniet ervan!

    En ik ben benieuwd naar je nieuwe plannen voor je blog:)

    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Voor jou ook een fijne kerst een een gelukkig gezond nieuw jaar !!!

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er prachtig uit. Zo leuk om oude spulletjes op te knappen er en met een lik verf je eigen draai aan te geven. Voor jou en je gezin ook heel fijne, liefdevolle feestdagen gewenst. En je bedankje is zeker wederzijds :) Tot blogs in het nieuwe jaar!

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie stolp heb je uitgezocht, vind deze superleuk, juist doordat deze niet zo groot is.
    En dat vaasje dan, met dat neopreen jasje (toch??) eromheen, vind ik ook erg stoer!! Mooi.
    De salontafel: is deze van Zuiver? Ik ben deze ook op het oog, maar wacht nog even tot de TV-meubel echt helemaal af is. Wil namelijk minimaal 1 nieuw tafeltje aanschaffen, maar het moet wel kloppen he! Je kent het vast ;-)

    Liefs, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marjolijn. Die 'vaas' met jasje is een theepot van Eva Solo hahaha, daardoor blijft ie lekker warm. De salontafel is van Normann Copenhagen, die van Zuiver hebben wij ook alleen dan in gebruik als bijzettafeltje. Ben benieuwd naar je tv meubel, die van ons komt volgende week!

      Verwijderen
  13. Zoals altijd weer zo mooi en strak! Ook voor jou en je familie fijne kerst en eindejaarsdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je stolpje is heel leuk zo met dat huisje erin!
    Ik wens je ook hele mooie kerstdagen en een schitterend 2014! Met heel veel mooie blogmomenten!
    liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jij ook hele fijne feestdagen samen met je dierbaren en ik ben benieuwd naar 2014 :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel fijne feestdagen en tot volgend jaar.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jullie slaapkamer ziet er prachtig uit met de nieuwe nachtkastjes en de lamp!
    Jij ook hele fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar gewenst.
    Lieve groet, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele fijne dagen !!...liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel erg mooi!!!
    Jij ook een mooi liefdevol en gezond 2014!!
    X Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie sfeer zeg, je nachtkastje is echt heel mooi geworden!!!
    Ga lekker genieten van de vakantie.
    Bedankt voor al je leuke posten en je lieve reacties.
    Mooie feestdagen!
    Ik wens je een heel mooi 2014.

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. En klein stolpje! Wat cute:-), goede keuze Pascale.
    Kastje heb je ook heel leuk geverfd, net even anders dan helemaal wit!
    Fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. likjes verf zijn altijd geweldig ;)
    Fijne dagen voor jou ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie foto's weer!
    Jullie ook fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige foto´s. Die nachtkastjes passen perfect bij je slaapkamer, staat prachtig zo,
    De stolp vind ik ook geweldig!
    Ik wens jou en je gezin ook fijn kerstdagen en alle goeds voor 2014.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie foto's! Ook fijne feestdagen gewenst en een gelukkig nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gepimpte nachtkastjes, Stoere lamp, prachtig cadeautje -> mooie manier om het jaar af te sluiten. Op naar het volgende blog jaar :D
    Hele fijne, gezellige dagen! Warme groetjes, Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Super gaaf ziet alles er weer uit Pascale..
    Leuke dingentjes had je uit gezocht...
    Ik wens jou natuurlijk ook hele fijne dagen,lekker genieten en een een super 2014..
    Liefs Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heel origineel, de kastjes met zwart accenten.
    Hele fijne feestdagen en een kleurrijk en creatief nieuw jaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Bofbips ! Je nachtkastje is mooi maar ik ben gróót fan van die lamp zeg, wauw! En dat kussen met die flap vind ik ook echt heel gaaf! Ik wens je fijne feestdagen, geniet er lekker van! x Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een mooie slaapkamer heb je toch en die lamp is super leuk, zag hem ook staan bij ikea!
    Ik wens jou ook hele fijne feestdagen toe en het allerbeste voor 2014!
    X Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Het nachtkastje is zo mooi!!! Doet me uitkijken naar de renovatie van onze slaapkamer, mogelijks een project voor 2014.
    Liefs, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat lief! Dankjewel, mooie stolp heb je uitgekozen. En je slaapkamer is ook prachtig geworden. Bedankt voor alle lieve reacties op mijn blog het afgelopen jaar, helaas ben ik daar wat minder consequent in. Had ik maar wat meer uren in een dag. Maar ik volg je met veel plezier! Wens jou en je gezin gezellige kerstdagen en een mooi en gezond 2014!

    Liefs Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Lieve Pascale,

    Wat ben ik blij dat ik jou heb leren kennen hier :-) Heel erg bedankt voor de lieve reacties die je altijd geeft... Ik vind het zo knap dat je dat allemaal bij kunt houden!

    Geweldig mooi je nieuwe stolpje en de slaapkamer is prachtig geworden, staat super dat zwarte accentje op die kastjes.

    Hele fijne feestdagen en tot volgend jaar. Het allerbeste voor jou en je dierbaren!
    Xx Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een mooie plaatjes! Ik wens jou heel fijne dagen en een smashing 2014! Lfs, Femke http://www.femkeido.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  35. De laatste indruk is wel een hele mooie :)! Wauw Pascale: wat is je slaapkamer mooi geworden (leuk die lamp ook) en wat een mooie vaasjes en tafel bij de bank! Ik wens jou ook hele gezellige kerstdagen met je familie! X Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik heb genoten van je blog, creativiteit en inspiratie in 2013. Alle goeds voor jou en je gezin in 2014

    Happy New Year!

    Yet

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Mooi hoor! Ik vind die lamp heel stoer!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Bedankt voor al jouw prachtige indrukken!
    Wat een mooie aanwinsten voor jouw huis, die lamp is ook heel mooi.
    xo Charly

    BeantwoordenVerwijderen