zondag 13 april 2014

Indruk van de tuin

Dit weekend hebben we de tuinstoelen weer schoongemaakt en de tuintafel 
ontgroend zodat we weer een uitnodigende plek hebben om lekker te gaan zitten. 
Ik hou erg van al die mooie frisse tinten groen in de tuin. 


Bij de Gamma kocht ik deze twee flessen voor € 4,99 per stuk. Als de zon schijnt 
geeft het groene glas zo'n mooi licht op de tafel. 


De flessen passen perfect bij de grote groene fles die ik ooit voor een habbekrats bij de kringloop vond. 


Fijne zondag nog!
Liefs Pascale 

44 opmerkingen:

  1. De tuintafel ziet er weer perfect uit, Pascale. Een heerlijk plekje om aan te zitten!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een droomplekje om te gaan zitten, heerlijk als alles weer zon en lenteproof is...
    Mooie flessen, het is ene prachtige kleur.

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er heel mooi uit.
    Fijne plek lijkt me.
    Ik hoop dat we dit voorjaar en de komende zomer lekker veel in onze tuinen kunnen zitten:)

    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zit je klimhortensia in de knop zeg.....hier ook......wat een bloemenpracht zullen we krijgen ;-)
    Leuk je flessen!
    Bij de a.ction hebben ze grote aquablauwe voor 2,99 en bij intratuin staan ook beauties....
    Heb er 1 met touw omwikkeld gekocht.....
    Die van jou met de libelles erop vind ik ook super.....
    Nu nog het zonnetje die ons de warmte geeft en de temperatuur wat hoger dan is het heerlijk vertroeven in de tuin
    Liefs,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er idd lekker fris en uitnodigend uit, laat het mooie weer maar komen!

    Fijne avond

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh heerlijk Pascale..ik kan hier ook zo van genieten..
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er prachtig uit! Heerlijk genieten in de tuin.
    xo Charly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie rustige tinten. Ook in jullie tuin ziet het er heel stijlvol uit Pascale! Ik heb de flessen ook zien staan bij de Gamma, maar kon ze weerstaan. Het koste wel enige moeite :-) Bij jou staan ze erg mooi!

    Fijne week!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ziet dat er geweldig uit. Mooie sfeervolle hoek. En die flessen zijn leuk. Ik moet maar eens bij de Gamma kijken.
    Groetjes, Eshter

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke zitplek!
    Ik vind je gekochte flessen echt heel gaaf.
    Fijne avond, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het ziet er mooi fris uit, net als al dat jonge groen. Jammer dat die kleur groen straks gaat veranderen hé.
    Je flessen staan er erg leuk bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijk rustgevend plekje... Mooi met die flessen zo bij elkaar!
    Liefs, Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lijkt me heerlijk om hier te zitten!!
    Wat een geweldig plekje, geniet ervan!

    Fijne week
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw! Wat een prachtig plekje! Heel mooi! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een heerlijke, rustgevende plek!
    En de flessen zijn pachtig. ik heb ook wat op mijn balkon staan en het is zo gezellig, want ze staan mooi solo, maar ook in groepjes of tussen de bloemen.
    Lekker om hier straks te zitten met mooi weer.

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig dat frisse groen van de flessen op je tafel. Mooi plekje.

    Fijne week!
    Liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie foto's, lijkt me een heerlijk plekje om te vertoeven, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat ziet het er prachtig uit! Wat zal jij genieten van het voorjaar en straks de zomer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi!!!! Die stoelen zijn gaaf zeg in combinatie met de tafel! Geniet er lekker van!

    Liefs, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig! Lijkt me heerlijk om daar te vertoeven.

    Cindy x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een plekje om volop van te genieten. Vele grtjes Mien

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ohhh wat een heerlijk plekje zo!
    Die stoelen blijven mooi, vooral bij het stoere hout!
    Geniet ervan!
    En laat de zomer maar doorbreken hoor ;).
    Liefs x Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige tuin heb je toch! Staat super al dat groen bij elkaar! Fijne week X Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een heerlijke plek heb je gemaakt met al dat frisse groen, geniet ervan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh, ik ben nog steeds verliefd op je stoelen! Wat een mooi combinatie met de stoere tafel. Goh, ik moet toch ook maar weer eens meegaan met manlief als ie naar de Gamma gaat voor spijkers: wat een mooie flessen! Zoiets zien ze dus niet, de mannen...
    Ik kan me voorstellen dat je hier heerlijk tot rust komt, in deze mooie omgeving met al dat frisse groen.
    Fijne week!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Zo'n schoon plekje ! Geniet er van...

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Die stoelen Pasale....echt prachtig! Ze zijn voor mij op dit moment te strak, maar dat betekend niet dat ik ze daarom niet geweldig vindt!
    Supermooi met die stoere houten tafel! Dat is vast heerlijk zitten daar!

    Liefs Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een mooie foto's en een prachtige tuin!! Daar kun je vast heerlijk relaxen. Je groene glas vind ik ook erg mooi.

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  29. echt weer helemaal prachtig !! lees vorige reacties haha hoe doe je dat toch ? zo'n groene fles zijn bij woonwinkels spetterduur goed gescoord en die van de gamma zijn ook leuk :-) Een groene tuin, i love it. Ook ik hou van het licht wat met de kleuren van glas speelt, prachtig. xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. echt die foto's kunnen zo in een woonblad !!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtig tuinstel ! En héél mooi aangekleed !

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Lijkt me een heerlijke plek! Ik wens je veel zonnige dagen toe!
    Liefs, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Dat ziet er goed en zeer uitnodigend uit! Kom maar op met die zon.
    Fijne week,
    groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  34. mooi zo die witte stoelen met die houten tafel, ik heb ze in het donker grijs besteld moet nog even wachten ze waren overal uitverkocht.
    groetjes linda

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat mooi, zo'n fles met een libelle!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik vind je tuin zo mooi, die witte stoelen, het strakke....wauw.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Het ziet er uitnodigend uit, lieve Pascale! Nu nog wat zonneschijn erbij...
    Maar dat komt binnenkort vast helemaal goed :-)
    X Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Prachtige flessen Pascale. Je tuin ziet er prachtig uit. Van al die tinten groen geniet ik ook enorm.

    Fijn paasweekeinde!

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wauw, ik vind het prachtig! Het had zo mijn tuin kunnen zijn, hoe ik het zou willen bedoel ik dan...;)
    Fijne paasdagen!
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Mooi zeg! en wat leuk die flessen van de Gamma.
    Jaloers op zo'n mooie tuin :-)

    groetjes,

    Stephanie

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat zien jullie stoelen er mooi uit. Hoe heb je ze schoon gekregen? Ik heb ze in de winter buiten laten staan en krijg ze nu amper schoon :(. Groetjes Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een gave set! Staat erg mooi zo alles bijelkaar! Ik hou ook van veel groen in de tuin, nog meer dan van bloemen. Wij hebben voor ook van die groen/blauwe graspollen. Moet altijd aan het strand denken als ik ze zie!

    BeantwoordenVerwijderen