zondag 6 juli 2014

Indruk van de Italiaanse bloggerslunch

Na de gezellige en lekkere ervaring van de Arabische bloggerslunch van maart jl. gaf ik me zonder twijfel weer direct op voor de Italiaanse bloggerslunch in het prachtige fort van Penningsveer in Spaarnwoude. Ook dit keer was alles weer voortreffelijk georganiseerd door het culinaire duo Femke en Eddy Ditmars van kookschool en sfeercateraar Hééérlijk en Sandra van de mooie webshop Accessorize your home.


Vanwege de vakantietijd en andere evenementen was het dit keer een klein groepje bloggers maar met als voordeel dat je nu wel de tijd had om met iedereen te kletsen.


We werden ontvangen met een glas heerlijke koude Prosecco met een beetje Limoncello di Fiorito. Met de iets wat benauwde en drukkende temperatuur buiten beslist geen straf!

Met mijn voorliefde voor de Italiaanse keuken was het smullen van de smakelijke bruchetta's met o.a. roomkaas, serranoham, vijg en balsamico, gegrilde groenten, carpaccio, pastasalade, groene salade, salade Caprese en knapperig brood met tapenades. Ter afsluiting werd er een goddelijke zelfgemaakte tiramisu geserveerd met een glaasje Limoncello,  een combinatie die prima samengaat.  


Lijst van de aanwezige bloggers:
Stella Maye - Stella Maye
Iris van der Meer - 21lampshades
John Hazenbroek - label1114
Femke van der Pot - Handvolrust


Lieve Eddy, Femke en Sandra en medebloggers; 
Bedankt voor de gezelligheid en wie weet tot de volgende bloggerslunch! 


Fijne zondag nog, 
Liefs Pascale 

19 opmerkingen:

  1. Dat klinkt goed, Pascale! Een kleine groep mensen trekt mij persoonlijk veel meer, ik geloof niet dat ik naar een 'massale' bijeenkomst zou gaan. Met een beperkt aantal mensen heb je inderdaad veel meer aandacht voor elkaar.

    Een fijne week! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er erg gezellig en vooral ook lekker uit! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me heel leuk. Fijn dat het zo'n geslaagde dag was.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zo'n bloggerslunch. Mij spreekt de kleinschaligheid ook meer aan. En ik zie dat jullie heerlijk verwend werden. Het een ziet er nog smakelijker uit dan het andere. Verpakt in een heerlijke sfeervolle omgeving.
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke bloggerlunch met zomerse uitstraling, het bekijken van die smakelijk uitziende foto's brengt mij in vakantie sferen.
    Combinaties van gerechten en drankjes die door en voor lekkerbekken samengesteld is die weten wat culinair én lekker is☺!!!

    Lieve groet,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie foto's van een top lunch.
    Het ziet er professioneel uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke foto's, ziet er erg smakelijk uit ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet dat er heeerlijk uit zeg! Mmmm.
    Groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijk en sfeervol samenzijn!
    Leuk is dat he, om medebloggers te ontmoeten en dan ook nog op zo'n heerlijke culinaire wijze!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohh wat lijkt me dat gezellig zeg!
    En dat eten ohhh...dat ziet er lekker uit!
    De volgende keer wil ik er ook eens bij zijn :).
    X Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jammer inderdaad, kreeg het niet voor elkaar om de bloggerslunch in te plannen. Hopelijk een volgende keer weer. Ziet er weer helemaal fijn uit allemaal, leuk dat je geweest bent! x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat ziet er geweldig uit!
    Mooie foto's heb je gemaakt....
    Groetjes van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat ziet er echt heerlijk uit zeg! Ik kon helaas niet... Volgende keer misschien.
    Fijne avond! Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het ziet er allemaal prachtig uit Pascale. Ontzettend leuk dat je naar het blogger event bent geweest en mede blogsters hebt ontmoet. Ik vind dat ook iedere keer weer erg gezellig!

    Fijne avond,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ziet er heerlijk uit Pascale, en in goed gezelschap smaakt alles !!
    Fijn weekeinde, liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat ziet er letterlijk 'heeerlijk' uit, Pascale! Wat een verwennerij en 'n lekker sfeertje :-) jammer dat het voor mij zover weg is... Lijkt me echt gezellig! Lekker nagenieten hoor, liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ziet er prachtig uit, krijg er trek van :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Pascal dankje voor je lieve bericht. 2 cursussen en opleiding in the pocket;) ziet er zalig uit! Ik wist het niet volgende keer weer? Was toen heel leuk! Heb je een fijne zomer gehad? Lfs marieke

    BeantwoordenVerwijderen