zondag 14 september 2014

Indrukwekkende fotolijstjes

Bij de Xenos kocht ik laatst drie houten fotolijstjes in drie formaten voor een klein prijsje. 
Het grootste en het kleinste lijstje voorzag ik van een leuk stukje papier en samen doen ze nu dienst op mijn bureau als organizer!


Ik heb er nu bureauspulletjes in gedaan maar je kunt er natuurlijk ook mooie sieraden in leggen. 


In het middelste formaat deed ik de mooie kaart van mijn lieve blogvriendinnetje Marieke.  
Deze en nog veel meer door haar ontworpen kaarten zijn in haar shop te bestellen. 


Ik wens iedereen een hele fijne nieuwe week!

Liefs Pascale 


31 opmerkingen:

  1. Dit zijn creaties die weer heel mooi passen bij de stijl die je hebt, Pascale. Leuk om van een fotolijstje iets anders te maken en het een functionele bestemming te geven. En hoewel ik deze stijl zelf niet heb, vind ik het absoluut mooi. Dat komt vast nog voort uit de tijd dat ik (lang) lid was van VT Wonen ;-).

    Bedankt voor je lieve reactie op mijn post!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk idee! Ziet er vast gezellig uit op je bureau! :) liefs danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee. Ik vind het ook altijd leuk om iets te gebruiken op een andere manier dan het waarschijnlijk bedoeld is. En wat je er in hebt zou ook gewoon aan de wand als stilleven in dat kastje leuk staan. Dus je kunt er lekker alle kanten mee op.
    Dankjewel voor je lieve reacties telkens weer!
    Fijne week!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk Pascale....fijne avond liefs Ria....x!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi gedaan die opberglijstjes!
    En prachtige foto's heb je ervan gemaakt.
    Ook zo lief dat je mijn kaartje laat zien ♥
    Fijne week lieve Pascale! Xx Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk wat je gedaan hebt met de fotolijstjes.
    Leuke dingetjes erin.
    Ik vind het kaartjeslijstje ook heel leuk!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat heb je leuk gedaan! Leuk om aan een bestaand iets een hele eigen draai te geven. Het staat mooi zo en je hebt het erg leuk gestyled!

    X Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat een leuke lijstejs Pascale,ik houd ervan als iemand z'n/haar eigen draai eraan geeft..
    Heel erg leuk zo..zeker met de leuke dingentjes erin..
    Liefs Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat je wel niet met foto lijstjes kan doen.
    Helemaal leuk.

    fijne week gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke lijstjes! Mooi, zo diep. Gaaf ook wat je er mee gedaan hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk om ze op allerlei manieren te kunnen gebruiken!
    Hout verveeld nooit, hè?
    Liefs, Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een goed idee, ik zag ze ook liggen maar had hier niet aan gedacht, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie lijstjes!! En wat heb je er een leuke organizer van gemaakt, goed idee!
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk idee! Staat echt heel mooi en gezellig zo. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superleuk gedaan zeg!!
    Het onderste kaartje vind ik ook erg mooi.
    Liefs, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Allereerst zie ik bij jou 2 reactie,s staan van anoniem die ik ook heb gehad...spam dus :-(
    Maar nu over je mooie post...wat een leuk idee zeg!
    Xenos heeft leuke spulletjes en als je er dan zo,n draai aan kan geven....TOP!
    Leuk gedaan Pascale.
    Liefs,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Pfff en ineens zijn die reactie,s weg terwijl ik heb getypt....het spookt in blogland ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt Hanny, alle anonieme reacties komen in mijn spam mapje terecht en terecht want het is allemaal spam met linkjes naar websites. Er stonden 44 berichtjes in mijn spam map van de afgelopen 4 dagen :-(

      Verwijderen
  18. Een ontzettend leuk idee Pascale! Wat je al niet voor moois kunt maken met eenvoudige spulletjes! Mooi de combinatie van zwart, wit en bruin en grafische patronen!

    Fijne week!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Had ik het toch goed gezien ;-)
    Ik heb het nu ook zo gedaan dat het apart in een map komt had er 14 dat is wel een heel stuk minder dan bij jou zeg.
    Mijn posten zijn definitief weg, maar ja niks aan te doen dan maken we maar nieuwe posten ;-)
    Liefs,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hebben jullie de laatste tijd ook zoveel problemen met reacties plaatsen? heel verhaal en op het moment dat je het wilt versturen alles weg! grrrrrrrr...
    Ziet er mooi uit Pascale! heb je leuk gedaan met de kaarten.
    Thanks voor de tip m.b.t. Xenos ;-) het zijn leuke lijstjes.
    Het OYOY elfje blijft een toppertje, vind je ook niet?!

    Groetjes,

    Stephanie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie lijstjes zeg!
    En super leuk idee ook om ze om te toveren tot een organizer!
    X Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat superleuk Pascale! Mooie foto's ook, word er helemaal blij van!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heb weer even bijgelezen bij je.....wat is je huis en zijn je foto's toch mooi!!!

    Fijn Weekend!
    Groetjes, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hej super leuk zeg!

    Ik heb van de bakjes van de Xenos een kastje gemaakt voor op Bram zijn kamer, maar moet er nog steeds eens over bloggen :)

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat gaaf gedaan Pascale, jammer dat de Xenos nu dicht is...;)) Leuk het kaartje van Marieke, ook toevallig dat we er allebei over bloggen deze maand. Dit is inderdaad ook een leukerd! x

    BeantwoordenVerwijderen