zondag 8 oktober 2017

Veelzijdige bijzettafel van Normann Copenhagen

Voor onze woonkamer was ik op zoek naar een bijzettafel die goed zou passen bij ons interieur én onze salontafel. De meeste bijzettafels vond ik te laag of te klein, totdat de Block trolley van Normann Copenhagen voorbij kwam rollen. Ik viel er als een blok voor. 


Met zijn twee stevige metalen bladen en hoogte van 57 cm is deze block trolley bij uitstek geschikt om als bijzettafel te gebruiken. Door de 2 aanwezige trays heb je ook genoeg ruimte om er spullen op te zetten. Op het onderste blad kan ik een stapel woonmagazines kwijt, een mooi plaid leggen of wat vaker pronken met mijn mooie Marimekko servies. Zo heb je alles eenvoudig binnen handbereik als je op de bank zit. 


Het mooie van de ontwerpen van Normann Copenhagen vind ik de kwaliteit en afwerking. Zo zie je bijvoorbeeld geen schroeven, zijn de wieltjes in dezelfde kleur gespoten, kunnen deze 360 graden gedraaid worden en zorgt de zwarte rubberen ring om de wielen voor stabiliteit. De trolley gaat er dus niet snel vandoor. 



De bijzettafel is verkrijgbaar in 7 kleuren:  rood, donkerblauw, lichtgrijs, donkergrijs, groen, wit en zwart. Ik twijfelde tussen wit, zwart en groen maar heb uiteindelijk de witte versie gekozen. Deze past namelijk goed bij onze witte salontafel die ook van Normann Copenhagen is. Ja, ik hou wel van eenheid hier. Designer Simon Legald heeft zich voor dit ontwerp laten inspireren door de klassieke trolley en daarmee is deze beauty zeer veelzijdig. 


In ieder gedeelte van het huis vindt deze bijzettafel wel zijn plek. Zo probeerde ik hem eens uit bij mijn werkplek. Mijn bureau heeft geen lades om het geheel wat luchtig te houden maar wat extra ruimte is daar wel gewenst. In plaats van een dicht ladekastje vind ik hem hier eigenlijk ook wel heel erg mooi staan, jullie? 


Behalve in de woonkamer kun je de block trolley gebruiken in de badkamer met je beautyspullen, op de slaapkamer als nachtkastje, in de keuken met je mooiste servies of bijvoorbeeld in de hal. 


Ik denk dat ik hem hier regelmatig van de woonkamer naar mijn werkplek rol om af te wisselen. Zo zie je maar weer: deze bijzettafel is stijlvol, decoratief én praktisch. 

Liefs Pascale 



Note: dit blog is tot stand gekomen in samenwerking met Flinders

7 opmerkingen:

  1. Wat leuk je bent er weer handig deze tafel...liefs fijne week Ria x ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi! Ook ik vind deze erg mooi passen bij je bureau.
    Leuk zeg om je blog posts weer te zien! Mooie inspiratie foto's van woonbeurs & ik hou van je style!

    Fijne nieuwe week,
    Yet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, we komen in maart/april in ons nieuwe huis, dus ik doe graag ideeen op. Hart. gr.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartstikke leuk Pascale, mooi bijzettafel hoor. Vind hem bij je bureau echt heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Breed inzetbaar en fraai van uiterlijk...wat wil je nog meer!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een aanwinst inderdaad. Dat van eenheid snap ik wel hoor, hier lichtelijk autistisch... ik heb nog geen bijzettafel maar wel een salontafel op wieltjes. Dat is toch stiekem ook wel heel handig hoor. Vooral als de kinderen lekker voor de tv willen zitten of een spelletje willen doen. Ook handig tijdens het poetsen. Je rijdt hem gewoon even weg!

    BeantwoordenVerwijderen